Xuntança Mondariz Balneario, 22 de Março de 2014

De ordem e mandanto do nosso Sr. Roi Xordo e por encomenda do nosso Secretario Perpetuo, FAGO SABER:

á nossa esgrevia Irmandade, irmandinhos e catecúmenos, a todas as Confrarias Vinícolas e Enogastronómicas amigas do Norte e Sul do Minho e seus confrares e a todos os que esto lerem, virem, escoitarem ou intuirem, que o Supremo Sanedrim em reunião celebrada o passado día 17.02.14 decidiu

CONVOCAR
O CAPITULO DE EQUINOCIO DE PRIMAVERA DA IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS

a celebrar em Mondariz-Balneario o dia 22 de março do ano do Senhor no que andamos, 2.014.

Com o seguinte programa:

11’45 h.- Chegada a Mondariz-Balneario.- Aparcar nas imediações da Casa do Concelho. Solicitamos extremedes a pontualidade para reunirnos, encaparnos e ensombreirarnos e aceder dentro do horario proposto á Sala de Sesiões do Concelho.

12 h.- Salão do Concelho. Todos os irmandinhos assistentes, confrares de outras confrarias amigas, convidados e catecúmenos poderemos contemplar, sem intermediarios, um Alcalde que não fica imputado nem intervido nem vigilado nem sujeito a medidas de aseguramento. Rara avis em perigo de extinção que teremos o privilegio de ver polo menos uma vez na nossa vida. O extrano ente vainos receber e incluso falar; para os mais desconfiados haverá a possibilidade de tocalo, previa inscrição. Não percades esta, provavelmente, irrepetivel oportunidade.

12’20 h.- Com música de gaitas contratada polo irmandinho Pérez Labaca, Saida em cortejo disconforme e desordenado, atrás do nosso Síndico José Manuel Anguiano, portador do pendóm (cada qual leva o que lhe corresponde), da Casa do Concelho até o Grande Hotel-Balneario Mondariz. 

12’30 h.- Entrada no Parque e foto de familia na escalinata do antigo Grande Hotel.

12’45 h.- Cata de vinhos no Salão Pardo Bazán. Nesta oportunidade introducir-havemos de novo a cata horizontal, de todos os vinhos elaborados pola mesma adega e producidos e colheitados em bisbara próxima a Mondariz. Tráta-se nesta ocasião da conhezida Adega de Rubiós “COTO REDONDO” que apresentará cinco brancos e cinco tintos, designadamente:
Brancos: 1. Albarinho Senhorio de Rubiós.- 2. Condado Senhorio de Rubiós.- 3. Val de Xuliana.- 4. Barrica Senhorio de Rubiós.- 5. Espumante Señoria, branco.
Tintos: 1. Senhorio de Rubiós, mencia.- 2. S.R. Sousom.- 3. S.R. Condado.- 4. S.R. Pedral.- Espumante, Señoria, tinto. 

14. h.- Aperitivo no entresolhado da Infanta, com escolha dos vinhos catados e acepipes (designadamente empanadas variadas, olivas, tostas, minisandwiches, chapatas de embutidos, etc).

14’30 h.- Entronização de novos irmandinhos na Capela de Nª Sª do Carmo, e nomeamento de catecúmenos.

15 h. Almoço, segundo a seguinte ementa:
aperitivos individuais elegido polo chef; saquete de grelos e chourizo galego com tacos de queixo de Arzua; sorbete; entrecotte de vitela com pataca panadeira e aytado de feijão e bacon; empanada com folhado de mazá e gelado de baunilha.

Ao remate, convivio, regueifa, cánticos, exaltação da amizade, adeus fontes adeus rios, despedida e peche.

Todo o que, cumprindo cos meus deveres, vos comunico.

Ah!, que me mata Anguiano!, esquecim: tambem se convoca aos irmandinhos para celebrar Junta Gêral ordinaria anual com a Orde do Dia legalmente estabelecida, no mesmo lugar (Grande Hotel Balneario de Mondariz) á 12’35 em primeira convocatoria e ás 13’50 h. em segunda.

Aviso: apontaivos com tempo; parte da nossa economia radica em poupar, em não exceder nas prazas de comedor contratadas. Como sempre, anotações aos c.e. irmandadedosvinhosgalegos@gmail.com, nemebarxa@barxadvogados.es, jmfanguiano@gmail.com e nachopereirac@gmail.com; teléfonos 686 964 053, 988 228 420.

Seguiremos em contacto. Vinde com coidadinho. A alegria é vernos.

Um forte abraço do voso

Nemésio Barxa.- Preboste.