Convocatoria Magosto 2023, 18 de Novembro 2023
Caros irmandinhos, por fim chegou! Aquí está a convocatoria para a próxima Festa da Castanha com algo de atraso, por mor de flecos para concretar todas as circunstancias do evento e que anticipamos o anuncio precisamente por este atraso que estabamos a sofrer.
Agora sim que o Sanedrin de esta Irmandade dos Vinhos Galegos, com todo bastante bem atado, CONVOCA CAPITULO ABERTO DA FESTA DA CASTANHA que se celebrará no Parador/Convento de SANTO ESTEVO DE RIBAS DE SIL (Ourense) o DIA 18 (DEZAOITO) DO MES DE NOVEMBRO em que andamos. Convocamos a nosos irmandinhos, familiares e amigos, á nossa gemeada Confraria do Vinho Verde (que ja anunciou sua comparecencia) à tambem gemeada Confradia de Panela ao lume que muito gostariamos da sua companha, a todas as confrarias vinícolas e eno gastronómics amigas, de aquem e alem Minho, para a grande festa anual na que benzoamos vinho e castanhas, alimentos que em épocas antergas mantiverom nosso povo.
O programa vai ser o seguinte:
11'30 h. CHEGADA ao Parador/Mosteiro, recolhida de acreditações na Recepção entrada as instalações, e pago, en efectivo, do importe da comida.
12 h Dará comenzo na estancia habitual a CATA COMENTADA dos vinhos que nesta oportunidade escolhimos como representativos entre as novidaes que consideramos mais interesantes e que ja vos adiantamos são os seguintes:
- BRANCOS: 1. "Pachin Blanco", adegas Panchin, IGP Terra de Navia, o rexudir dun legado vitivinicola de marcado caracter proprio, a caste Branco Legitimo.- 2."Valtea Finca Garabato", da , D.O. Rias Baixas (Condado), 100% albarinho de Adega Valtea.- 3. "Lorbazán Issaura", de adegas Lorbarzan, 100% godelho.
-TINTOS. 4. "Peza do Rei, barrica", Adegas Cachín, D.O. Ribeira Sacra, 100% mencia.- 5. "Patito Feo", Adegas Pateiro, vinho de guarda, cainho e sousom, D.O. Ribeiro.- 6. "Sampayolo garnacha tintorera", Adega Sampayolo, garnacha tintureira, D.O. Valdeorras.
Temos como novidade a projeção de um pequeno vídeo com as adegas románicas que ainda se conservam na comarca do Ribeiro.
13'30 h.- Com licenças que confiamos obter e provavelmente na sancristia da igreja do mostero ENTRONIZAÇAO DE NOVOS IRMANDINHOS, novidades e ladainha polos irmandinhos no alem.
14 h.- Nos soportais do Claustro dos Bispos, APERITIVO no que celebraremos o tradicional magusto complementado com croquetas de rabo de touro, empanada de castanhas com chocos e níscalos e Taboa de queijos galegos de "Amalia", Queseria do Eume" e "Cumbres de Trevinca"
15 h. No Restaurante dos Abades (panorámico) almoço a base de: Caldo Galego do Mosteiro (com lacón, faves, grelos e chouriço),- Cabrito assado com pataca panadera e ensalada.- Tarta de castanha com bola de gelado.- Marrom glaçe José Posada. Cafes e chupitos. E a GRANDE QUEIMADA dirigida polo nosso druida tradicional.
E, OLHO! Na sobremesa difrutaremos de MUSICA EM VIDO E DIRETO interpretada por distingidos sete profesores.
VINHOS PARA APERITIVO E ALMOÇO: Tinto PETIT PITACUM (mencia) das adegas Pitacum/Terras Gauda e Branco, ALBERTE (treixadura) de adegas Nairoa
E agardamos ser felices ainda que nesta oportunidade não comamos perdizes.
Cada qual terá seu tempo para ir-se ausentando. Se algum quisera alojarse no Parador, anunciamos-vos que ao parecer rfica completo e cobertos os quartos bloqueiados por esta Irmandade: nese caso pedides em recepção que se vos anote em lista de espera indicando que sodes da Irmandade, pois teriamos preferencia. Lermbrar que o importe da comida, nesta Xuntanza, hai que pagalo na Recepción do Parador, e que o pago é exclusivamente en efectivo, non se pode pagar con cartón.
Contamos com todos vos. Ja falta menos e por tal motivo seria não só conveniente que tambem preciso que vos anotasedes com a máxima urgencia.
Em nome do Sanedrim e meu proprio um forte abraço e até o dia 18.
Asdo: Nemésio Barxa, Preboste,