MAGOSTO CONSUETUDINÁRIO COM VINHO, MOZAS E CASTANHAS

-De ordem e mandato do Nosso Dom Roi Xordo, tenho a bem conminar á nossa Filarmónica, Filantrópica e Psicotrópica Grei, que venha a se juntar nas outas e sacras bocarribeiras de Luintra, Ourense, no Parador de Santo Estevo de Ribas do Sil (0034988010110), pertrechados de bom humor, apetito e sede de vinho, conhecimento e sabiduria, o dia 17 de Novembro, as 11.30 horas galegas polo meridiano de Mondonhedo.

-Alí juntaremo-nos em piadosa peregrinaçóm, a celebrar, catar e cantar o vino novo, para agradecer ao Deus que nos deixe estar por aquí, e poder nos refugiar dos novos Decretos e Gabelas, pois como decía D. Quixote mentras Sancho dábalhe a bota: “…Poderán os encantadores tirarme a ventura, mais jamáis o esforço e o ánimo “!

-E celebraremos uma cata benévola, dialogada e debatida dos vinhos que ao nosso Síndico lhe pete, que para isso é o nosso Mestre Catador. E num Magusto Ceremonial, passaremos seguidamente a compaginar o Vinho com as Castanhas, que chegam listas e prestas, assadas, confitadas, em sirope e glaseadas, para brilar na nossa gastronomía universal.

-Entraremos na a Igrexia a rememorar num memento mori aos nossos Irmandinhos adiantados no Mais Alá, e entronizaremos a algún persoeiro que tenha merecido a honra de pertencer a nossa exigente tribo, a assim o tenha solicitado.

Passaremos despóis a um prandium castanheiro consustancial e alegórico, tentando manter o nível com Boletus Edulis, Porco Castanheiro, Filloas e outras regalías gastronómicas, regadas com bom vino d´Ourens, com bem fazía aquele Rei, e por isso chamaban-lhe “O Sábio” 

-Está permitido e é conveniente desta vez levar a Companheira, Moza, Santa Esposa, ou o que quiser do Género que quiser, pois como bem diz o Constitucional e está escrito na Biblia, “nom é bom que o home esteja so”, que hai que reconciliarse consigo mismo, e ter amigos dos que che invitan a um vinho, nom dos do “Facebook”. Paz na alma e forza no carácter…

-E o que poda, voltará á casa sobre os seus pés ou rodas, e o que quiser ficar ali a dormir pode chamar ao Parador e reservar baixo tarifa especial. O custo da Juntança será de 50 euros por cada um, pagadeiros na Recepcóm.

-E recebede todos umha forte aperta deste Secretário, que aguarda as vossas confirmaçons e informaçons se vades assistir e nom desistir, ou ao contrário, assim que dizede algo, que já está bem de aparecer sem dizer nada, ou tambén ao contrario.

-¡Que Deus vos guíe, nos vosso actos e intençóms, e vos libre de tentaçoms perversas, adversas ou malévolas !


Giuseppe Paussatta, Secretário Perpétuo
Irmandade dos Vinhos Galegos, Organizaçóm Cultural com “Animus Jocandi”