MAGOSTO CONSUETUDINARIO, MULTITUDINARIO E ALEGÓRICO
DA IRMANDADE DOS VINHOS GALEGOS

Por orde, decreto  e mandato do nosso Gurú desde O Mais Alá, Nosso Roi Xordo Perpétuo D.Manuel María e Fernández Teixeiro, venho a convocar á nossa grei ao anual “Magosto Com Mozas”, celebrando o equinoccio do Outono, celebrando que estamos vivos no mes dos mortos, e celebrando que temos vontade de celebralo
 

E cumplindo co mandato de que no “Sam Martinho prova o teu vinho” provaremos e comprovaremos ali o milagro da transustanciación da glucosa em gloriosos caldos e aromas, e como o “Mundo é Harmonía e Concerto Pitagórico”  os acompanharemos de boas castanhas e melhores pitanzas e mantenzas, que bem o merecemos.
 

Juntaremo-nos no Parador do  Mosteiro de Santo Estevo, em Luintra a 27 kilómetros de Ourense, o dia 14 de Novembro as 11,30 horas.


E seguindo o Rito instaurado na nossa Irmandade desde tempos Imemoriais, teremos primeiro um Magosto de Castanhas Assadas e Cozidas numha carvalheira ao lado se nom chove, e logo umha cata-prova comentada e celebrada de vinhos maiormente Tintos.  Passaremos á Igreja, para rezar polos  Nossos Irmandinhos aguardando por nos no Mais Alá, e rogándo-lhes muita paciência para muito nos aguardar, passando depois a umha boa papatória servida com carinho e profissionalidade polo Parador e a sua gente boa.


Todo isto, pagando na entrada, na recepción, tanto mozos como mozas, pois “nullus gratuitum prandium”, que nom fai falta traduzir, pois entende-se que cada um paga o seu, ou se insistir, pode pagar tamén o dos outros.

 
Ali veremo-nos e comunicade quantos vamos ser, que ja está bem de aparecer ou desaparecer, assim que informade se vades comparecer.
 

Umha aperta do Secretário que o é, para o que seja de escrever e de mandar, e si som presuntos, melhor mandade dous.

Giuseppe Paussatta, ditto “Ubérrimo”